Как да работим малко по-бързо?

Go down

Как да работим малко по-бързо?

Писане by mamazavinagi on Пон 28 Юли 2014, 16:23

Бързо свършената работа е сред най-важните качества на високоефективните бизнес служители. Дори и да сте високо интелигентен, мотивиран и опитен, ако вашата производителност е бавна, то тогава никога няма да разгърнете потенциала си.
Да си вършиш бързо работата е умение, което се придобива, твърдят от Forbes. Според изданието много малко мениджъри обръщат внимание на това качество. В тази връзка от медията посочват три примера, чрез които служителите да подобрят ефективността си.


1. Правилото на 80-те процента
Това правило е изобретено от канадския бизнес експерт Дан Съливан. Според него една задача трябва да се изпълни до 80% отлично и след това да се премине към друго задължение. Този метод е изключително ефективен, защото останалите 20% от задачата отнемат най-голяма част от времето, твърди Съливан. Много често тези 20% остават недооценени от хората, а и не носят задължително големи позитиви на служителите.
Съливан подчертава, че това не означава служителят да не си довърши работата, а просто да я реализира качествено до 80%. Според неговата теория перфекционизмът е склонен да унищожи производителността.
2. Претупай маловажното
Можете да свършите двойно повече работа, ако пропуснете задълженията, които не са решаващи за вашия бизнес. Много служители полагат огромни усилия дори и към по-маловажните задачи. Резултатът е, че не им остава време за важните неща.
Съветът е, че ако не разполагате с достатъчно време през деня, пропуснете маловажните неща и свършете важните.


3. Практикувайте политиката на затворените врати
Без съмнение сте чували за политиката на отворените врати и че вашата врата трябва да бъде отворена за всички служители, които искат да видят шефа. Според Forbes обаче, това е повече загуба на производителност, отколкото правилна политика за работа.
Опитайте се вратата ви да бъде затворена през по-голямата част от деня, защото прекъсванията са "великият убиец на високите резултати". Това не включва просто изгубеното време от самото прекъсване, а и това, че служителят отново трябва да се фокусира, за да продължи работата по ангажимента . Ако хората знаят кога точно сте свободни, те ще се организират и няма да пречат на работата ви.
Тези три правила са изключително прости, но могат да дадат положително ефект върху скоростта, с която един служител си върши работата. Ако започнете да ги прилагате производителността ще бъде по-висока, а нивото на стреса по-ниско, категорични са от Forbes.

Източник
avatar
mamazavinagi
Администратор
Администратор


Вижте профила на потребителя

Върнете се в началото Go down

Върнете се в началото


 
Permissions in this forum:
Не Можете да отговаряте на темите